07 квітня 2023 року на базі Навчально-наукового інституту права Сумського державного університету відбувся тренінг для консультантів та кураторів юридичних клінік «Консультування в сфері захисту прав споживачів фінансових послуг: практичний інструментарій для юридичних клінік».
Захід відбувся в рамках реалізації проекту 619998-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE «Європейські стандарти захисту прав споживачів фінансових послуг» за програмою Еразмус+ напрям Жана Моне.
До тренінгу долучилися понад 100 учасників – представники різних навчальних закладів та спільноти юридичних клінік: Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, Відокремленого структурного підрозділу «Кіцманський фаховий коледж Закладу вищої освіти «Подільський державний університет», Львівського державного університету внутрішніх справ, Навчального юридичного центру Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», Національного університету біоресурсів і природокористування України, Маріупольського державного університету, Львівського національного університету імені Івана Франка, Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, Львівського інституту ПрАТ «ВНЗ «МАУП», Волинського національного університету імені Лесі Українки, Державного податкового університету, Черкаського державного технологічного університету, Українського католицького університету, Національного авіаційного університету, Національного університету водного господарства та природокористування, Одеського державного університету внутрішніх справ, Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди, Львівського торговельно-економічного університету, Київський національний університет імені Тараса Шевченка.
Серед ключових питань, що обговорювались підчас заходу були про практику консультування у сфері фінансових послуг, методи роботи з клієнтами під час надання консультацій, практичні аспекти комунікації із клієнтом, про досвід практикуючого адвоката щодо допомоги клієнтам у вирішенні питань пов’язаних із шахрайськими схемами у сфері фінансових послуг, про особливості розкриття переддоговірної інформації та її значення для захисту прав споживачів фінансових послуг.
Дякуємо нашим спікерам адвокату Володимиру Жалковському та представникам Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області Яні Кравець, Ігорю Шпаку та Наталії Поставській за змістовні та практичні поради.
У ході другої частини заходу відбулося групове обговорення підготовлених командою проекту 619998-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE «Європейські стандарти захисту прав споживачів фінансових послуг» кейсів з метою відпрацювання практичних навичок набутих підчас тренінгу.
За результатами тренінгу учасники отримають сертифікати про участь у тренінгу «Консультування в сфері захисту прав споживачів фінансових послуг: практичний інструментарій для юридичних клінік» (4 академічні години).