Методологія

Методологія

Головною метою проєкту 619998-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE  є сприяння підготовці кваліфікованого фахівця відповідного рівня компетентностей, вільно володіє професією та орієнтованого у суміжних галузях, отже, головним чином передбачено використання таких методів, які враховують компетентність підхід до навчання.

Запропонована модель проєкту передбачає використання інтерактивних форм навчання, професійної спрямованості навчання, що описується шляхом набуття відповідних компетенцій в результаті вивчення курсу «Європейські стандарти захисту прав споживачів фінансових послуг». Перевірка набутих компетентностей шляхом тестування, участі в дискусіях та проведення відповідних кваліфікаційних тренінгів допоможе оцінити готовність випускника застосовувати знання, вміння, навички та особисті якості у стандартних ситуаціях у майбутній професійній діяльності.

Спеціальним методом, що використовується в нашому модулі, є метод наукового пізнання, який реалізується не лише в процесі наукових досліджень, а й у навчальному процесі. Він розуміє наступне, вирішення практичних завдань неможливе без наукових досліджень, заснованих на логіці вивчення структури та змісту соціальних явищ, діяльності тощо, хоча це може не забезпечити їх повного збігу. Актуальність наукової складової в юридичній освіті посилюється тим, що, незважаючи на широке використання певних правових понять та термінів, законодавство не має їх визначення, тоді як вчені мають різні визначення для одних і тих самих правових явищ.

Одним із методів навчання є також використання трансляцій судових засідань у навчанні дисципліни. Інноваційне використання запропонованого методу полягає у візуалізації предмета дослідження, демонстрації вмінь та навичок, необхідних професійному юристу; прискорення темпів навчання; засвоєння майже 90 відсотків навчального матеріалу шляхом поєднання судового мовлення з іншими методами навчання (кейси, дискусії, роздуми). Цей метод передбачає досягнення двох результатів: по-перше, оптимального використання інформаційних технологій, традиційних та вдосконалених форм навчання; по-друге, набуття загальних та професійних компетенцій.

Особливе місце в методології навчального курсу відводиться інструментам змішаного навчання. Так, у процесі викладання курсу «Європейські стандарти захисту прав споживачів фінансових послуг» пропонується підготувати та впровадити електронний курс із зазначеної дисципліни, який включатиме теми, передбачені навчальним модулем, поряд із використанням традиційних технологій навчання. Система змішаного навчання у навчальному процесі вищого навчального закладу створює нові можливості для реалізації дидактичних принципів індивідуалізації та диференціації викладання, позитивно впливає на розвиток пізнавальної діяльності студентів, їх творчу активність, свідомість, реалізує умови для переходу від освіти до самоосвіти.

Метод викладання, орієнтований на практику, також буде використовуватися в процесі діяльності юридичної клініки.