Підсумки другого циклу викладання дисципліни «Цінності права Європейського Союзу»

Підсумки другого циклу викладання дисципліни «Цінності права Європейського Союзу» у 2019/2020 навчальному році в рамках освітнього проєкту «600115-EPP-1-2018-1-UA-EPPJMO-MODULE Впровадження в Україні цінностей Європейського Союзу»

 

У осінньому семестрі 2019/2020 навчального року студенти освітнього ступеня «баклавр» спеціальності «Право» денної, заочної та дистанційної  форм навчання мали змогу долучитися до вибіркового курсу «Цінності Європейського Союзу». Курс реалізується в рамках освітнього проєкту «600115-EPP-1-2018-1-UA-EPPJMO-MODULE Впровадження в Україні цінностей Європейського Союзу», за підтримки Європейського виконавчого агентства з питань освіти та культури (ЕАСЕА), напряму Модуль Жана Моне програми Erasmus+.

Другий цикл викладання забезпечували завідувачка кафедри міжнародного, європейського права та цивільно-правових дисциплін координаторка проєкту Владислава Завгородня і асистентка кафедри, виконавиця проєкту Анна Славко. З огляду на прийняття Стандарту вищої освіти зі спеціальності 081 «Право» першого бакалаврського рівня вищої освіти набуття компетентностей у сфері знання і розуміння основ права Європейського Союзу (спеціальна компетентність № 6) нині є обов’язковим для здобувачів вищої правничої освіти. Тож, модуль «Цінності ЄС» був обраний понад 50-ма студентами 4-го курсу ННІ права з метою поглиблення та розширення відповідних знань.

Здобутки першого року викладання у рамках проєкту стали органічною частиною другого циклу. Курс збагатився новими кейсами, завданнями для дискусій та обговорень, а також можливостями для самостійного навчання в рамках відкритого освітнього курсу «Цінності ЄС»

Приємно відзначити велику зацікавленість студентів у проблематиці курсу, що знайшло свій прояв, зокрема науково-дослідній роботі, участі в науково-практичних конференціях підготовці робіт на Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт зі спеціальностей «Право» та «Міжнародне право».

За підсумками викладання командою освітнього проєкту було проведено анкетування студентів, яке продемонструвало високий рівень задоволеності здобутими в рамках курсу знаннями і компетентностями.